Viime päivityksen jälkeen on tapahtunu paljon kivoja asioita, jotka pääasiassa liittyy noihin Riimin lonkkiin  Kennelliitto siis antoi Riimin lonkkakuvat lainaan ja näytin niitä meidän ell Tuovi Joonalle. Halusin, että joku asiantuntija selittää mulle tarkalleen sen mitä en itse pysty noista kuvista näkemään. Tuovi oli ehdottomasti sitä mieltä, että nuo lonkat ei ole minkäänlainen este agilityn jatkamisen kannalta. Hänen mielestään agilityn lopettaminen ei olisi koiralle eikä mulle oikeen, kun me kerta molemmat siitä niin paljon tykkäämme ja oli todella iloinen, että meillä on niin hieno yhteinen harrastus  Oli ihana kuulla asiantuntevalta ihmiseltä, joka tuntee mut hyvin, ettei mun pitäs murehtia koko asiaa: hän tietää, että treenaan koiraa kuunnellen enkä voi mun treenaamisella mitenkään huonontaa Riimin lonkkia. Päinvastoin.

Sitten lähetin kuvat Peltolan Tarjalle, joka oli niin ihana, että näytti Riimin kuvat ell Kari Ventelälle. Tämä jännitti mua tosi paljon, sillä onhan hän korkealle arvostettu ja todella pätevä eläinlääkäri. Ja kyllä mulla kivi vierähti sydämeltä kun Tarja soitti ja sanoi, että Ventelä oli ollu myös sitä mieltä, ettei agilityn jatkamiselle ole estettä! Suuret kiitokset Tarja!

Päädymme siis loppu tulokseen, että Rii tulee kiitämään vielä (toivottavasti) monen vuoden ajan Olen kyllä tosi helpottunu ja voin rehellisesti sanoa, ettei tämä paina mun mieltä enää samalla tavalla kuin aiemmin. Kiitos kaikille, jotka on tsempannu mua kommentoimalla blogiin, mailaamalla ja soittelemalla! Ootte ihania! 

Sitten vielä toinen kiva juttu. Samalla kun käytiin Seinäjoen näyttelyssä Riimi ja Sella pääsi TopCaniksen mainoskuvauksiin. Tänään sitten uusin Koiramme- lehti kolahti postilaatikkoon ja siellähän Sella ja Riimi söpistelee (sivulla 95)! Kiitos Jennille tästä mahdollisuudesta! Tässä vielä tuo mainoskuva: