Tänään meillä oli aivan ihana päivälenkki :) Mentiin metsään ja siellä oli ensiksikin ihanaa kun kukaan ei tullu vastaan ja oli muutenkin ihanan rauhallista. Toiseksi lunta oli satanu yön aikana vähän lisää ja pakkasta oli vaan muutama aste (-7). Kolmanneksi aurinko oli juuri nousemassa ja se värjäs taivaanrannan ja puut aivan ihanan värisiksi :) Tässä muutama otos siltä lenkiltä.

Tami ja auringonnousu :)

2127219.jpg

2127222.jpg

2127227.jpg

Muuten meille ei oikeestaan kuulu mitään ihmeellistä. Ollaan lenkkeilty paljon ja treenattukkin ahkeraa, muttei mitään muuta normaalista poikkeavaa ole tapahtunu. Mie odotan jo innolla ensi viikonloppua, sillon lähdetään Jonnan, Piritan ja koirien kanssa Messukeskukseen Voittaja 2008 näyttelyyn! :) Siellä näen Tamin jälkeläisistä ainakin Genan, Jekun, Nilan ja Sellakin tulee. Ihana kyllä nähdä niitä, viimeksi ne olen nähny sillon kun ne oli ihan pieniä :) Paitsi Sella, jota olen nähny melkeen niin useasti kun olen halunnu, mutta se on niin ihana, etten näe sitä koskaan tarpeeksi ;) (Varokaa vaan Suvi, Kata ja Kaisa, saatte vastata mun loputtomiin kysymyksiin ja mie tulen ottamaan niistä paaljon kuvia;) Samalla reissulla törmään toivottavasti muihinkin tuttuihin ja pääsen _vihdoinkin_ shoppailemaan kaikkia kivoja remmejä ja pantoja :) Messarissa siis nähdään! :)

((Ei mitenkään liity mihinkään, mutta satuinpa huomaamaan, että mulla on vissiin tänään ollu aika hyvä päivä kun pelkkä "ihana"- sana esiintyy tuossa tekstissä peräti 6 kertaa;))